Ibland funkar det bara inte

Nu är jag tillbaks från stallet och sitter och är helt slut i benen. Snacka om att de + spöt behövde användas idag.. Hade markarbete på Jaqueline, en häst som annars verkar vara hur go och snäll som helst och som igår hade varit superpigg och slängt av en, dragit sönder tyglarna och aa. Men nej, idag skulle hon minsann vara segare än segast. Vi kom inte överens överhuvudtaget och ibland gick det nästan mer bakåt än framåt. Det var verkligen ben, ben, ben, spö, ben, ben, spö, ännu mer ben osv som gällde idag.

Över bommarna kom vi ju iaf tillslut efter mycket om och men, och mot slutet var jag riktigt trött på henne. Haha, men hon hade nog bara en dålig dag :)

Nej nu orkar jag inte lukta häst och svett längre, dags att hoppa in i duschen. Ciao!

Kommentarer
Ulla säger:

Nu var det ett bra tag sedan jag var inne på dig blogg. Hoppas att allt är bra med dig?

2009-04-01 | 22:02:24
Bloggadress: http://soderen.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback