Icke existerande immunförsvar

Idag blir det ingen skola för mig, mår verkligen inte tillräckligt bra för det. Började ju känna mig lite krasslig igår, men under natten så har jag knappt sovit nånting och bara mått sämre och sämre. Så nu är jag helt svullen vid halsen, näsan rinner om möjligt ännu mer än igår kväll och jag mår helt enkelt skit. Jag älskar verkligen mitt immunförsvar.

Så himla passande att det kommer nu verkligen.. Idag skulle jag för en gångs skull behövt gå till skolan då jag skulle redovisa på filosofin och vi har även matte idag, vilket jag inte vill missa.. Blaja, jag hatar att vara sjuk!!

Kommentarer
Anna säger:

jag känner igen det där. kanske det är jag som är den skyldiga smittohärden.. krya på dig!

2009-04-07 | 20:15:48
Bloggadress: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback