I'm back!

Gårdagen ja.. Fan vad kul jag hade! Var hemma hos Anton först med lite folk. Satt ute på altanen och snackade och hade det trevligt, men gick in när det blev lite kallt. Spelade lite öl-spel, lyssnade på bra musik, tog en maaaassa kort och jaa, hade det kul helt enkelt! Nån gång mellan 11-halv 12 bar det av ner mot stan och till statt.

Har nog aldrig varit med om att det varit så lite folk på statt förut, men fan, jag hade kul ändå! Dansade hela natten lång och blev otroligt varm. Sen när klockan blev 2 så vet jag inte riktigt vad som hände? Blev lite knepigt där. Jag hamnade iaf på efterfest hos Jesper. Där var det lite soft häng! Haha. Gick därifrån vid 4 och blev följd hem och stog sen ute och snackade tills det blev ljust.. Så ja, nångång imorse kom jag i säng och nu är jag riktigt jävla trött!



Kommentarer
maud säger:

Gerd du får skicka bilderna till mig! :)

2009-04-26 | 14:04:24
Bloggadress: http://somaelfa.blogg.se/
Anna säger:

jävligt kul kväll! killen i röd tröja kan vi ju dock be ta sig i röven och gå ut och rulla sig i kodyngan på åkern. ja tack ;)

2009-04-27 | 19:38:52
Bloggadress: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback