Måndag

God morgon! Har inte sovit så vidare bra nu på morgonen. Vaknade supertidigt och kunde knappt somna om efter det. Var så täppt i näsan att jag var tvungen att andas genom munnen, vilket resulterade i att munnen blev supertorr. Inte så vidare trevligt.

Men tillslut gick jag upp iaf, och nu ska jag bara äta frukost så är jag redo för att gå till skolan  sen. Lång dag idag, slutar inte förens 15.40.. Och inga roliga lektioner har jag heller. Fast det har jag ju iofs aldrig.. Haha, men idag är det bara dom allra tråkigaste.

Förresten syns det inte iaf liiite på bilden att jag har ljusare hår? Kanske inte, men äsch, det känns fräschare nu iaf! Nej, nu ska jag äta. Chip!

Kommentarer
Therése säger:

Trevlig blogg du har :) Ska vi dela på bloglovin? Ha en bra dag

2009-04-06 | 08:38:05
Bloggadress: http://terezita.blogg.se/
Louise säger:

Jippie! Skorna fanns kvar i min storlek och de står nu och väntar på mig hemma hos mamma! :D

2009-04-06 | 16:46:52
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback