Optimist, javisst!

De senaste blogginläggen har verkligen varit tråkiga och negativa, så det måste ju jämnas upp med ett positivt inlägg! Så här kommer några saker som inte är så dåliga;

  • Jag fick ett paket även idag, innehållandes badbomber från Lush som jag vann i en tävling. Tackar tackar!
  • Färjestad vann matchen igår, och leder i skrivandes stund med 2-0 i dagens match. Blir det guld idag måntro?
  • Jag mår bättre idag och är förhoppningsvis frisk snart!
  • Det finns fortfarande lite Ben&Jerry glass kvar i frysen, känns därför ganska lockande att gå ner och ta lite nu..
  • Och sist men absolut inte minst, nästa vecka är det LOOOV!!

Nu måste jag sätta igång och plugga internationell ekonomi, chip!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback