Out of reach

Klockan är 12. Det är lördagkväll. Och jag sitter hemma! Är det inte otroligt?! Haha, ärligt talat så är jag lite småchockad över mig själv. Statt har nämligen öppnat här i stan igen, vilket innebär att i princip alla unga i stan som har åldern inne infinner sig där just nu (det är stort det här med att statt har öppnat sörrni, Kristinehamn är i extas just nu). Jag är ju inte den första att banga en utekväll, men idag kände jag verkligen inte för att partaja. Partyhumöret ville helt enkelt inte infinna sig, utan jag kände för en lugn kväll.

Så ikväll har jag och Malin varit ute på en långpromenad igen och bara gått och gått och gått. Som två duracell-kaniner med andra ord. Det var trevligt, och nu ska jag sova faktiskt. Klockan 12. En lördagkväll. Jag är stolt över mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback