Plugg och paket

Efter skolan (som förövrigt var riktigt jäkla tråkig) gick jag och Malin ner till stan en sväng. Skulle nämligen hämta ut ett paket som kommit till mig. Innehållet var en ansiktsrengöring, ett sminkborttagningsmedel och lite mer från Neutrogena. Jag kan verkligen inte påstå att dom snålade med proverna iaf! Fick hur många som helst! Nån som vill ha lite kanske? Paketet var iaf från Buzzador och jag fick det alltså gratis för att prova sakerna.

Sen på eftermiddagen var det tänkt att jag, Anna och Malin skulle plugga matte inför provet imorn.. Så dom kom förbi här och vi satt i köket i flera timmar. Men tror ni det blev någon matte gjord? Nja, knappast. Vi har väll i princip redan gett upp hoppet om att förstå skiten.

Dagens citat av Malin som satt och målade blommor: "Jag mår illa av att måla så här mycket.. Jag koncentrerar mig ju så!" Haha, det var faktiskt kul när man var med!

Kommentarer
Emelie säger:

Ge mig :D

2009-04-28 | 21:01:19
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback