Sp3a knäcker!

Känner mig nästan lika trött idag också. Tänkte egentligen gå upp lite tidigare och göra en brakarfrukost men istället låg jag kvar och snoozade i en timme. Men inte blev jag mindre trött för det.

Igår var jag iaf iväg till skolan vid 10 för att möta lite klasskompisar. Vi skulle nämligen sätta upp det första lakanet! Det krånglade lite med spray-färgen, men tillslut så blev det så bra så! Snyggt blev det, och det var som sagt det första lakanet som sattes upp på skolan. Tyvärr var några töntar från teknik där ännu senare, tog ner vårat och satte upp deras där det stog att de var först.. Tss, skulle inte tro att ni var det va.

Lite folk från klassen!

Få ord räcker, SP3A knäcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback