Tiden rinner iväg

Då var detta lov alldeles snart över. Mitt allra sista lov i gymnasiet. Kanske t.o.m mitt allra sista lov i skolan någonsin? Visst vill jag ju plugga vidare nångång, men man vet ju aldrig hur framtiden blir. Lovet har iaf gått alldeles för fort. Vad har jag gjort alla dagar egentligen? Vart tog tiden vägen? Jag hinner inte med. Och skola imorgon känns verkligen inte lockande, har så mycket jag måste göra veckan som kommer nu.. Gaah.

Nu ikväll har jag druckit en massa te och duschat och haft ansiktsmask och hela köret. Tänkte kolla på premiären av Söndagsparty med Filip&Fredrik också, men det glömde jag självklart bort. Får väll kolla på reprisen om jag kommer ihåg istället.

Nej nu ska jag lägga mig och läsa några kapitel till i Flickan som lekte med elden, märks det att jag älskar den serien? Men jag lovar, jag ska sluta tjata om den.

Chip och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback