Är man smått uttråkad så är man

Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et?
"haha :P åh va roligt!!! :D är den bra? okej, jag misstänkte nästan de. ne för du kan ju inte redan allt pucko, jag är ju banne mig förståndshandikappad! kommer inte ihåg ett skit av de ja läser, de är nått fel på mig, så här illa brukar det inte va alltså!"

Tryck därefter uppåt 13 gånger. Vem har skickat det sms:et?
Myran

Vad står det i sms:et under?
"Förlåt för igår. Menade faktiskt inte att skada dig. Märkte imorse att de inte va så skönt i benen :P Hoppas du inte tog de allt för hårt ;)" Om nån undrar vad han menar med att han skadade mig så var det bara att han buttade in mig i en taggbuske.. Haha, gjorde jäkligt ont att få en tagg inkörd i benet faktiskt! :P

Vem skickade det sms:et?
Myran

Vilka sms gör dig gladast?
Jag vet inte riktigt, orkar inte kolla igenom.. :P

Hur många sms har du i inkorgen?
560

Vad står det i ditt 34:e sms?
"Godmorgon :) Tänkte bara höra vart vi skulle mötas någonstans? Och det var kl 9?"

Nu när du ändå är där mitt i allt... tryck neråt 5 gånger. Vad står det?
"Fan för dig om du säger pizza :O"

Vad står det i det 15:e mottagna sms:et?
"Hej sover ni? Är ulla där? Hoppas inte ja väckte dig.."

Och i det 3:e?
"Tja Nörd! Jo det är faktiskt bra. Lite slowmotion syn bara ;) det var jätte kul igår! Synd att inte ni också var där. Jag hänger inte på ikväll. Orkar inte ;) och pengar måste jag spara också. Puss"

Kommentarer
Ulla säger:

Jag förstår att du är riktigt uttråkad!

Här i Göteborg är allt riktigt bra. Hur har du det själv förrutom att du är uttråkad.

2009-04-02 | 18:04:00
Bloggadress: http://soderen.myblogg.se
Anna säger:

du har inte funderat på att radera lite sms i inkorgen eller? vafan 560 sms.. herregud! ;P

2009-04-03 | 18:28:20
Bloggadress: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback