Waleeeeeska

Ridningen idag var kul! Hade fina Waleska som ni kan se på bilden intill, så söt! Och stor.. Första gången på länge som jag faktiskt nästan kände mig liten på en häst. Hon var iaf jätte go verkligen. Lite tung i handen bara och ville inte riktigt fatta förvänd galopp. Men det gick rätt bra iaf. Hon är definitivt en av favoriterna nu, verkligen jättehärlig polle ju :)

Nu ska jag alldeles strax få lite mat i mig tror jag, om den är klar nångång.. Sen ska jag skynda mig in i duschen innan Grey's Anatomy börjar. Skulle ju behöva skriva ett tal till svenskan också som ska vara klart imorgon, men fuck heller, det kommer inte jag klara. Det talet lär bara bli åt helvte och jag orkar inte med det..

Nej dags för käk, chip!

Kommentarer
cathie säger:

Åh, vilken sötnos!! :)

2009-04-23 | 15:22:45
Bloggadress: http://cathie.se
Emelie säger:

Himla fin häst, och blogg för den delen! :)

2009-04-26 | 21:23:34
Bloggadress: http://mlinilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback