What do you call those?

We call them ni ni ni.. no no no! We call them wiener brudds! Sunes sommar is the shit!

Hallå i stugan! Skulle egentligen inte sluta förens 15.40 idag, men sista lektionen är inställd och lektionen jag skulle ha nu får man "jobba i biblioteket" på. Så idag slutade jag vid 11.45 istället. Härligt att sluta sådär 4 timmar tidigare!

Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på resten av dagen. Tror nog faktiskt att jag ska börja med min engelska-bokrecension. Vilket jag ju har tänkt i flera dar nu.. Men men, nångång måste jag väll ta tag i den på riktigt. Är sugen på att baka något också, helst chokladbollar. Var så sjukt längesen jag gjorde det nu, och jag har varit sugen på det hela dagen.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback