150809

Hallå hallå! Egentligen är det värdelöst att jag bloggar nu, har ju egentligen inget att säga. Men jag kände helt enkelt för att skriva ett inlägg, så så fick det bli. Sitter iaf och dricker en kopp rykande hett grönt te just nu, riktigt gott. Är ju som sagt förkyld igen, så te, nässpray och snorpapper är vad mitt liv består av nu. Så sjukt kul verkligen. Men hoppas iaf att jag mår bättre tills på tisdag då jag och Malin ska bo hos Madde i Örebro! :D

Ska även ta och cykla iväg till Drevsta om en liten stund för att städa på Annas jobb, nu när den jäkeln är på Mallorca och ligger och steker i solen och badar i havet och har det askalas, medans man själv är kvar i regniga Sverige.. Nej, jag är inte alls avundsjuk, absolut inte..

Nej ha en fortsatt trevlig dag kära läsare! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback