Amerikanska cupcakes


Gud vilken härlig dag det har varit! Solen kom allt fram tillslut så jag låg ute och stekte ett bra tag. Blev iaf liite brunare. Sen när det blev så varmt så att jag inte orkade sola längre gick jag in och gjorde en bacon- och mozzarellaomelett till lunch, smarrigt blev det.

Nu i eftermiddag tog jag mig tid och bakade amerikanska cupcakes enligt ett recept i Elle, och de blev riktigt goda! Blandade i lite kokos och bär, och de blev minsann lyckade. Väldigt mäktiga dock, så jag blev mätt efter en halv :)

Nej nu ska jag ta en iskall dusch, är så sjukt varm. Ciao!


Kommentarer
kathrinea säger:

hur lång tid tar det att baka sånna ungefär? ser goda ut :)

2009-08-09 | 17:02:32
Bloggadress: http://kathrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback