carry me on to anywhere

Dagens humör: Hyfsat bra, kunde vara bättre.
Dagens borde: Läsa engelska, har hur mycket som helst som ska vara läst!
Dagens frisyr: Just nu en tofs på huvudet.
Dagens klädsel: Gröna shorts och stor svart tröja. Sitter alltså i sovkläderna fortfarande..
Dagens planer: Göra lite käk om en stund, duscha och sen ikväll blir det utgång!
Dagens materiella vill ha: Kläder som jag kan ha på mig ikväll!
Dagens längtan: Tills jag får träffa min S, saknar ju honom :) Och tills jag får träffa Maggan och Madde igen såklart!
Dagens beroende: Datorn I guess
Dagens tråkigaste: Att jag måste städa upp i köket, det ser nämligen förjävligt ut..
Dagens roligaste: Blir nog kvällen skulle jag tro :)
Dagens person: Klimpen!
Dagens irritation: Att jag har så dålig självdiciplin!
Dagens låt: Gasolin - This is my life
 

Kommentarer
hanna :) säger:

Vad fin header! :)

2009-08-29 | 19:15:37
Bloggadress: http://everyheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback