Fredag

God morgon! Eller god middag blir det väll egentligen, klockan är ju snart 1 redan.. Vaknade iaf för ungefär 1½ timme sedan, och kände mig återigen förkyld. Jag är så trött på att vara sjuk ungefär en gång i månaden! Vad är det för fel på mitt immunförsvar?! Men men, det går väll över snart, som vanligt :)

Vad händer i mitt liv idag då? Jag vet faktiskt inte mycket mer än vad ni gör. Mr.S och jag ska väll bara laga lite mat här om ett tag skulle jag tro, annars får jag se vad vi hittar på :) Nej nu ska jag ta och klä mig och lite så kanske. Ciao!

Kommentarer
Martina säger:

Hejsan, lust att följa varandra via bloglovin? I så fall skriv tillbaka till mig när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Ha en bra dag :)

2009-08-14 | 15:53:58
Bloggadress: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback