Hemma igen

Dagen idag har allt varit rätt okej, förutom att jag varit på dåligt humör hela dagen.. Först var det iaf lite upprop och info om kursen, som drar igång seriöst redan imorgon. Tur att jag haffade det sista exemplaret utav boken vi ska ha imorn på bibblan förut då. Sen lunchade jag med Louise och efter det var det dags för voc/mct diagnos. Fy fan vad svårt det var, gick verkligen inte bra för mig. Men hoppas att jag får godkänt iaf!

Nu har precis några varit här och hämtat lille Alfons, som flyttar till Karlskoga idag! Kommer sakna den lilla plutten ju.. Men han får det nog riktigt bra där iaf! Och han kommer nog få den uppmärksamheten han förtjänar också :)


Denna lilla sötplutt är det alltså som har flyttat hemifrån :)

Kommentarer
Malin säger:

Vilken söt kanin ^^.

2009-08-24 | 17:29:14
Bloggadress: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback