Seg måndag

black-and-white-photography-21-300x.jpg black and white image by smile_albumDet har varit en riktigt seg dag idag, och jag har varit på dåligt humör, som vanligt nu för tiden. Förstår inte vad det är med mig, men mitt gamla vanliga glada jag känns som bortblåst. Alla dagar känns likadana och allt känns bara så tråkigt.. Men men. Försökte iaf läsa lite engelska förut, eftersom att jag har nästan 90 sidor att läsa tills imorn.. Men jag somnade självklart. Som tur var ringde Malin och väckte mig och berättade om hennes första dag och allt! Åh, jag är så avundsjuk, både hon och Madde verkar ha så kul!

Resten av kvällen har jag inte gjort så mycket. Bara varit iväg och handlat och sen har vi lagat ris och het räkgryta, mycket god, men inget för den klena! Nej men nu ska jag nog gå upp och ta en lång varm dusch!

Kommentarer
maud säger:

Men gertrud, börja plugga till våren då? Du kan ju flytta till örebro då! :D



puss på dig lilla flodhäst<3

2009-08-31 | 20:17:28
Bloggadress: http://somaelfa.blogg.se/
m säger:

vi kommer niog inte ha så jäla kul när vi väl börjar plugga ska du se ;D och daska up dig nu för i helvete, du är den gladaste flickan jag vet och de är så de ska förbli =) ring mig när du har tråkigt, de stör aldig =) Pusspuss

2009-08-31 | 23:57:15
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback