Torsdag

Hallå hallå! Torsdag idag då, och snart är denna vecka slut. Sorgligt, jag vill ju inte åka till Kau på måndag och sätta mig vid skolbänken igen. Är så grymt otaggad.

Idag har jag iaf varit hem till Anna en stund med henne och Malin. Anna den fisen kom ju hem från Mallorca i förrgår, så hon var minsann brun hon. Fuskigt. Hos Anna satt vi iaf bara och pratade och åt lite plommon! Och nu om ett tag är det dags att åka ut till stallet för att rida. Dock är jag så sjukligt mätt just nu så att jag inte kan resa på mig, så vi får väll se hur det går.. haha

Dessa pink ladys träffade jag en stund idag, trevligt!

Kommentarer
Louise säger:

Ska du plugga till hösten (vad, trodde att du skulle ta ett sabbats-år)!? Emma, du har just gjort min dag!! Inser du hur glad jag blev just! jag trodde att jag skulle behöva åka till Kau på måndag och inte känna en enda jäkla kotte! hade jag vetat om det här igår så hade det besparat mig två nervösa sammanbrott ;)

2009-08-20 | 17:15:18
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback