Waleeeeeska

Dagen har flytit på snabbt, trots att jag inte gjort så vidare mycket. Var iaf iväg och red förut. Hade dressyr på Waleska. Blev en hel del förvänd-galopp fattningar och så. Kul kul. Var dock helt slut när jag kom hem. Orkade knappt resa mig ur soffan efter att ha dragit i mig en stor tallrik med havregrynsgröt med rabarberkräm och mjök. Men tillslut kom jag upp och tog en lååååång dusch! Skönt!

Nu ska jag väll återgå till soffan och bara ta det riktigt lugnt resten av kvällen innan jag går och lägger mig. Ciao ciao!
 

Kommentarer
Katarina säger:

Skönt att vara sådär tränings-trött ibland tycker jag :)

2009-08-28 | 12:31:25
Bloggadress: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback