We are golden!

Det blev ett riktigt tårfyllt farväl av Malin förut. Är fortfarande riktigt röd i ögonen. Usch, jag gillar verkligen inte det här. Kan fortfarande inte förstå att vi inte kommer ses på väldigt länge nu. Jag menar, det blir kanske tidigast i oktober? Om ens det liksom. Hemska tanke.

I snart 14 år har vi känt varandra och bott väldigt nära varandra och kunnat ses nästan när man vill, men nu blir det helt plötsligt 50-60 mil eller något emellan oss. Fy faan säger jag bara! Nej nu börjar jag nästan gråta igen.. Herregud, jag kommer verkligen inte klara det här. Ska iaf börja spara pengar nu så att jag kan komma upp och hälsa på!


Bara för att vi är bäst, som vi kommit fram till så många gånger! ♥

Kommentarer
Anonym säger:

vad hemsk.. vet hur det är.

2009-08-28 | 20:53:23
m säger:

ush nu börjar jag gråta igen! Tror jag har gjort av med 10 liter vätska på tårar idag!!! Kan fortfarande inte fatta! :(

2009-08-28 | 22:42:26
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback