Åh jag hörde sånger i mitt huvud

Kom precis ut ur duschen och nu sitter jag och lyssnar på Melissa Horn. Är lite smått uttråkad, så därför får ni här en otroligt underhållande lista:

Exakt ålder? 19 år och 10 månader nånting
Var bor du? Hos pappa i Kristinehamn
Bor tillsammans med? pappa, syster och bröder
När tog du studenten? juni, 2009
Något jobb? På Tele2 på Transcom i Karlskoga
Pussat någon idag? Nepp
Vad har du ätit idag? Ingenting, men ska göra frukost snart.
Dagens smink? Inget än så länge
Dagens roligaste? Ja idag har det väll inte hänt så mycket roligt än
Har du många vänner? lagom många, och bara de bästa!
Hur många har du kysst? men herrejisses, hur ska man veta?
Har du pojk-/flickvän? ja, världens underbaraste
Vem pratade du med i telefon senast? Steven

SENASTE..
..personen du kysste? Steven
..gången du grät? Vet inte?
..pizzan du åt? Det var ett bra tag sen, oktober kanske?
..gången du var i Göteborg? kommer jag faktiskt inte ihåg, kanske då jag var där med Malin?
..gången du var i Stockholm? i helgen, vann ju idol-biljetter på jobbet
..gången du var full? det var faktiskt ett bra tag sen nu!
..personen som såg dig gråta? oj, jag minns inte men säkert steven

VEM..
..vill du kyssa nu? Steven
..vill du sova bredvid inatt? Steven (och det ska jag också så jag är nöööööjd)
..ska du träffa imorgon? Steven, Anna och säkert nån mer
..sjöng du senast för? haha sjunger gör jag bara för mig själv
..vill du ta med på en romantisk resa nu? åh om man ändå hade råd med det.. Men steven iaf!
..förtjänar att dö? nej men... nej.

VAD..
..vill du helst göra nu? äta, jag är hungrig.
..vill du ha nu? amerikanska pannkakor
..längtar du till? jullov? eller lov och lov, jobbfria dagar.
..är det bästa som hänt dig? Men oj, vännerna och steven antar jag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback