Bara en liten uppdatering

Juldagen var verkligen kalas. Var ett gäng tjejer hos Anna där det dracks lite gott (kanske lite väl mycket gott..), spelades öl-spel och snackades som aldrig förr. Vid halv 11 kom det två taxisar och körde oss till statt där det var helt smockat med folk, på alla våningar. Riktigt kul var det, om det ändå vore så mycket folk ute lite oftare skulle jag bli glad.. När statt stängde så vet jag inte riktigt vad jag gjorde efteråt, men nångång efter 3 kröp jag iaf ner i sängen brevid min älskling :) Bilder från juldagen kommer kanske imorgon!

Nu väntar jag iaf på att Anna ska bli klar nån gång, sega människa.. Sen blir det efterjul med brudarna! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback