Idolresa

Resan började vid 11.00 i fredags förmiddag då vi åkte till Karlskoga och sedan till Stockholm. När vi checkat in på hotellet så gjorde vi oss iordning och sedan blev det förmingel med Tele2 folk. Det bjöds på vin, öl och en riktigt god mingelbuffé. Hade jag mått bättre had jag definitivt ätit mer.. haha

Sen åkte vi i bussar till Globen där vi såg Idol-finalen. Och det var verkligen riiiktigt kul! Vilken stämning det var, så himla härligt! Det gör jag gärna om igen. Efter idol blev det café opera där bl.a Kissie och Amir var.. haha. Men var så sjukt trångt där så vi blev inte kvar länge.


Igår blev det en snabb visit på Indiska innan vi satte oss i bilen och åkte hem. Tack Tele2 för en mycket trevlig resa!

 

Bättre bilder kommer när jag fått dom av Sofia! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback