Liten update

Nej nu kände jag att det kanske var dags att uppdatera lite här igen. Har inte hänt ett skit de senaste dagarna, därför jag inte orkat skriva nått. Har ju bara varit jobb i princip. Och jobb var det även idag, hade utbildning så att jag ska kunna nyteckna ännu fler produkter, moooney mooney.. Nu är jag iaf ledig från jobb i 5 dagar, riktigt skönt!

Sen strax efter 2 mötte jag Madde på stan. Inhandlade en topp och armband på Lindex och sen blev det fika på Paus i ett bra tag. Så trevligt så. Men nu kurrar magen en hel del, så ska kila ner och äta lite tror jag minsann. Ciao!


Maaaudis och självklart en nachotallrik.


Kommentarer
Natalies Fotoblogg säger:

snygg heather!

2009-12-23 | 13:11:42
Bloggadress: http://nataliesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback