10 Februari

Är fortfarande på pisshumör och skulle bra gärna gå och lägga mig redan nu så att jag slipper den här dagen, men nej, det går ju inte. Istället måste jag, såhär i sista minuten, sätta mig och plugga inför matteprovet imorgon. Inte för att jag ser nån poäng med det, det kommer ju inte direkt gå bättre ändå..

Aja, nu ska jag sluta låta negativ och tänka på roligare saker istället! Fyller ju år om 10 dagar, det kan ju bli lite småkul sådär. Och Malin är ju hemma igen, det är ju alltid kul! Var ner på stan en sväng med henne idag och så har vi snackat ikapp oss om allt som hänt under tiden vi varit ifrån varandra (cirkus 2 veckor, tror nästan det är rekord?!). Trevligt trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback