7 fakta om mig

1. Jag lyssnar alltid på musik när jag går, och jag måste gå i takt till låten vilket säkert kan se lite roligt ut när det börjar en ny låt..

2. Jag vill flytta NU. Bort från den här staden och allt folk och allt tråkigt. Jag är sjukt trött på skiten.

3. När jag blir riktigt arg börjar jag alltid gråta..

4. Jag är lat, väldigt lat. Är en massa jag vill och borde göra, men får aldrig tummen ur röven och fixar det.

5. Jag är databeroende.. Big time.

6. Jag hatar att flyga om det regnar, snöar eller är allmänt dåligt väder. Även om det inte är farligt så tror jag alltid att något ska gå fel.

7. Jag lever efter mottot "det löser sig", för det gör det ju alltid tillslut, eller hur?

Så, nu är det din tur att skriva upp 7 sanningar/fakta om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback