Änder och annat

Kom hem från skolan för lite mer än en timme sedan, strax innan 2 alltså. Trots att jag slutade innan 12 idag.. Haha, men har man det trevligt med folket på skolan så är det väll roligare att vara där än här hemma? Kollade lite i gamla skolkataloger innan vi vandrade hem åt varsitt håll. Haha, så kul att se hur folk sett ut förut! Var lite småkul att se skolkatalogerna från 80-talet också (eller var det tidigt 90-tal kanske?) när de hade riktigt stort hår och, enligt mig, riktigt fula kläder.

När jag kom hem så märkte jag att vi fått besök av några få änder på gården, så då gav jag dom lite bröd. Och vips så var det 30 änder till springandes mot gården. Seriöst, springandes och hoppandes änder måste vara bland det sötaste som finns? De ser ju så klumpiga och goa ut :)


En del av änderna, och fler var påväg :)

Och detta är nya klänningen, från London, som jag hade idag. Dags att torka av spegeln förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback