Balklänningsprovning

Hallå där! :) Har inte hunnit blogga nånting förens nu. Var ju i skolan först idag, och matteprovet gick käpprätt åt helvete rent ut sagt. Fy satan. Men nu är det gjort iaf, skönt! Sen efter skolan så blev det en tripp till Degerfors för att prova klänningar. Hittade inte så vidare många jag tyckte om. Det var i princip bara en jag skulle vilja ha (den röda nedan), men det var självklart den dyraste och en som inte gick att hyra.. Men men, det är ju bara att leta vidare!

Nu håller jag på och packar ihop mitt liv här hos pappa och om en stund så kommer mamma förbi och hämtar grejerna. Ni som slipper hålla på och flytta emellan föräldrarna ska vara glada, för det är fasen inte kul att packa ihop allt och packa upp och greja.. Nej, men tillbaks till det nu. Ciao!


Att jag är blek som fan och inte fastnade bra på kort idag kan vi ju ignorera..

Kommentarer
Filippa säger:

Olala inte illa. Hej förresten och jag har kanske passande tillbehör på min URL ?

2009-02-11 | 23:59:00
Bloggadress: http://www.kqzyfj.com/click-1670714-10518367

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback