Fredag


Det blev visst ingen skräckfilm igår, utan istället blev det tända ljus, lite godis och en massa snack. Var så mysigt så! Blev dock väldigt trött på slutet, och grymt sugen på kött, vilket jag fortfarande är. Allvarligt, en tjock, nygrillad köttbit med en klick bejja-sås till, hur gott låter inte det?!

Aja, fredag idag då. Vaknade redan vid 10 av att pappa kom in och frågade om jag skulle med till Karlstad. Men så blidde det inte. Men jag gick upp då iaf eftersom att det var kokhett inne på mitt rum, rena rama bastun. Vad ska det då hittas på idag? Måste plocka upp alla kläder som ligger i väskor och påsar här på rummet, ser faktiskt förjävligt ut här inne just nu. Sen får jag se vad det blir av resten av dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback