God kväll

Det blev visst ingen hoppning på ridningen idag heller, utan dressyr igen. Vilket verkligen inte var mig emot, dressyr är ju så mycket roligare! Så jag valde att ha min drottning, Queen, igen. Hon är ju så duktig! Visst, hon är rätt stark och lite lättskrämd. Men gó är hon allt ändå! :) Jobbade mest med sluta hela lektionen, och det gick väll hyfsat idag. Men nu är jag helt slut i både armar och ben.

Fick även veta att vår ridgrupp troligen kommer splittras eftersom att vi bara är 7st just nu. Så nu vet jag inte riktigt vilken dag jag kommer rida på framöver, men förhoppningsvis så blir det torsdagar :)


Hon blir visst inte så bra på kort, men egentligen är hon så fin så :)

Och nu är det nog dags för duschen för mig!

Kommentarer
Frida säger:

Vilken häftig header ! Skitsnygg verkligen :)



mvh

2009-02-04 | 22:15:07
Bloggadress: http://fwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback