Hemma igen

Resan till London var verkligen ett trevligt avbrott från vardagen. Att bara få komma bort från denna lilla stad i några dagar var verkligen behövligt. Och det var en riktigt bra resa också måste jag säga. Shoppade alla dagar, och favoritaffärerna är helt klart Primark och New Look! Köpte nog det mesta där tror jag faktiskt. Visar senare vad jag köpt för något!

En kväll blev det bio, Seven Pounds med Will Smith i huvudrollen. Den var riktigt bra och sorglig, men lite rörig i början. Men den rekomenderar jag iaf! På fredagskvällen var det även dags för Cirque du Soleil i Royal Albert Hall. Hade inte så jättehöga förväntningar på det, men herregud säger jag bara! Blev verkligen grymt imponerad av den showen! Så får ni nån gång chansen att se Cirque du Soleil, ta den!

Igår kväll var det alltså dags att flyga hem igen, vilket var trist. Blev försenade på grund av att det snöade lite ute. Engelsmännen blir lika förvånade varje gång det börjar snöa, trots att det gör det varje år.. haha. Men som sagt, hem kom vi tillslut. Dock kom jag väll inte i säng förens strax innan 3, så idag är jag rätt trött och sliten.


Shopping blev det en hel del av :)

Becka och pappas ryggar på Oxford Street.

Chailatte på Starbucks minst en gång om dagen. Harrods till höger i fönstret.

På promenad genom Hyde Park :)

Som sagt. Jag hatar profilbilder btw.

En tur med London Eye hanns det med också.

London, sett från London Eye.

Cirque du Soleil

Jag vill ha Starbucks här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback