I'm home honey

Hej igen! Nu är jag äntligen hemma från skolan. Känns som att jag varit där i en evighet, trots att vi slutade vid 2 vilket egentligen inte är så sent. Och som jag nämnde i tidigare inlägg, rättskunskapen blev ju rätt intressant! Haha, herregud.. Kan tyvärr bara säga a, och inte b, känns lite taskigt annars. Höll på att börja asgarva iaf, men som tur var kunde jag hålla mig!

Nu ska jag ta och göra mig något lätt att äta tror jag, och sen kika på Gossip Girl. Trevligt trevligt! Och förresten tycker jag att Malin ska komma hem från Tänndalen nu, det är ju så jäkla trist här hemma så någon som livar upp lite behövs! Känns verkligen tomt i skolan ju. Kom hem nuuu! Måste ju ha någon att prata om våran lille vän med ju! haha ;D


 

Kommentarer
attis säger:

Tack vad gullig du är.

Kram

attis

2009-02-05 | 15:05:57
Bloggadress: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback