In London

Hej hopp allihopa! Saknat mig? I'm shure you have ;D Just nu sitter jag pa flygplatsen i London och vantar pa att fa ga ombord pa flyget. Vi vart lite tidiga hit, sa det ar ett tag kvar innan vi lyfter. Kommer vall inte hem till stan forens vid 2 eller natt inatt. Jobbigt..

Resan har iaf  varit riktigt rolig! Har mest shoppat pa dagarna och sen gjort nagot annat pa kvallarna. Men nu har jag inte manga minuter kvar vid datorn, men jag berattar mer imorgon skulle jag tro! Ha det bra dear readers, ciao!

Kommentarer
Sanningen säger:

DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!DIN BLOGG SUGER!!!

2009-02-02 | 06:25:20
Bloggadress: http://kristinehamnsvackraste.blogspot.com/
julia säger:

åh, tack så mycket!:) du med, och fin blogg!

2009-02-02 | 15:35:31
Bloggadress: http://yolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback