Jag har blivit waaay to förslappad

Det här med att plugga alltså.. Det funkar verkligen inte för mig längre. Har blivit så van vid att det inte är så mycket att göra i skolan, och att man inte behöver anstränga sig så vidare hårt för ett bra betyg. Så nu när jag faktiskt verkligen behöver plugga inför ett prov så går det bara inte. Jag kan verkligen inte koncentrera mig överhuvudtaget och börjar bara tänka på annat hela tiden.

Så största tiden av kvällen har spenderats framför TV:n med en kopp chailatte. Gottigt. Men jag har iaf läst igenom sammanfattningen av matten.. Och nu ska jag nog gå och nanna tror jag minsann, och hoppas att jag vaknar upp till en bättre dag och att jag inte har lika ont i halsen längre. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback