Jag hatar söndagar

Nu är jag hemma igen och sitter här, med mitt toviga hår uppsatt i en knut och med gårdagens smink och kläder på mig. Känner mig så grymt svinigt ofräsch så ni anar inte. Dags att ta en dusch kanske?

Gårdagen blev iaf riktigt trevlig! Började ju på 20-årsfesten då, och sen var det tänkt att vi skulle till Alina också, men så långt kom vi visst inte.. Klockan gick väldigt fort där ett tag, och vips så var det dags att gå till mastis. Väl där så hade jag riktigt kul. Var en hel del från klassen där, så det var skoj! Dansade en massa och sjöng lite singstar. Filmade visst en liten snutt också från när vi sjöng, men det vettefan om jag vill lägga upp den här.. Men sen var klockan helt plötsligt 2, och då var det dags att bege sig.

Och jaa, nu är jag hemma igen och jag mår svinigt dåligt. Min mage är minst sagt i upprorstillstånd. Har legat i sängen i princip hela dagen, uuh, jag klarar knappt att stå upp. Orkar knappt sitta upp här heller faktiskt, så nu ska jag nog gosa ner mig i sängen med en bok eller något..


Snor en bild från Anna, tog ju inte så många själv. Inne på toan på mastis iaf :)

Kommentarer
Jenna säger:

Sv: Ja det var det också! ;)

2009-02-08 | 21:21:34
Bloggadress: http://yen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback