Kanonkväll

Gårdagen blev verkligen riktigt lyckad. Var hos Anna först och drack lite drinkar och rökte vattenpipa. Sen vid halv 12 eller något kom taxin och hämtade upp oss efter lite krångel, och då bar det av till Mastis.

Väl där hade jag en kanonkväll! Träffade på en hel del kul folk och det blev en rätt händelserik kväll. Dansade en hel massa och sjöng lite singstar. Dock kan jag ju säga att det nog inte var det smartaste att använda nya skor när man gick ut.. Gjorde jäkligt ont efter ett tag och vägen hem i all snö var rätt plågsam. Men jag överlevde som tur var!


Hemma hos Anna :)

Snyggingen herself!

Dans blev det en hel del av, vilket mina fötter inte uppskattade.

Ute och svalkar av oss lite! :)

Kommentarer
Nattis säger:

haha känner igen det där.. mina fötter uppskattar heller inte dans!

2009-02-23 | 13:34:51
Bloggadress: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback