Londondrömmar

Hallå där! Jag stannade hemma idag också, men jag mår iaf lite bättre nu. Har inte alls lika ont i halsen eller öronen längre, så imorn blir det nog skola igen. Eller ja, en lektion hinner jag nog med innan jag ska till tandläkaren och rotfylla..

Har drömt en hel massa inatt, var bland annat i London för att leta efter nån människa som visste vad låten som jag inte kunde komma på namnet på hette. Jag var bl.a på ett äventyrsbad som jag blev utslängd från, jag kröp runt i jättetrånga utrymmen, letade på alla Starbucks som fanns och var verkligen överallt. Dock vaknade jag innan jag hittade personen som kunde säga vad låten hette.. Men när jag vaknade kom jag iaf fram till att jag älskar London och skulle absolut kunna tänka mig att bo där ett tag! :)


För visst är London en riktigt härlig stad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback