Lördag

Är hos pappa just nu och håller på och gör mig iordning. Blir ju nämligen utgång ikväll, ska bli kul! Har inte hunnit blogga förut idag eftersom att jag varit i Karlstad (igen..) under största delen av dagen. Jag var ju en av de som fick provjobba på Makalös för att de skulle se om man hade potential till att bli en bra säljare. Och jaa, det gick faktiskt rätt hyfsat. Var mycket lättare än jag trodde att det skulle vara, och jag sålde faktiskt 3 tidningsprenumerationer! ;D haha. Dock är chansen väldigt liten att jag får något jobb där =/

Nej nu måste jag skynda mig, ska ju till Anna om ett tag. Ciao!
 


Kommentarer
frida säger:

Jadu, just nu har jag det inte på hjärnan, kan kolla upp det :) Men det stod blond på hårförpackningen fast det blev mer åt det ljusbruna hållet :)

2009-02-22 | 18:18:36
Bloggadress: http://frridajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback