Lugn kväll

Har precis käkat lite kina mat, och det satt riktigt gott i magen. Om cirkus 10min så kommer Anna-Sofia och hämtar upp mig och så ska vi förbi Coop och handla lite grönsaker och dipp och sen efter det hem till Anna och kolla på film och ha det lite trevligt. Blir nog kul!

Gjorde förresten chailatte förut, måste ju göra själv eftersom att det inte finns att köpa i denna lilla stad.. Men det vart faktiskt riktigt gott, mycket godare än när jag gjorde sist! Gjorde efter det här receptet denna gången, prova det! Dock använde jag ingen chai masala, men det blev gott ändå! :)

Nej nu ska jag nog kila, ha en bra fredagskväll nu alla! Ciao!
 


Kommentarer
annsan_s säger:

Härligt..Ha en bra filmkväll kram.

2009-02-06 | 20:47:38
Bloggadress: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback