Ögonskuggeprimer

Urban Decay Eyeshadow Primer PotionMåste bara tipsa om Urban Decay Eyeshadow Primer, den är verkligen kanon! Annars när jag använder ögonskugga så brukar den sitta kvar i max ett par timmar innan den ligger i ränder på ögonlocket.. Men igår använde jag nyss nämnda produkt, och efter flera timmars dansade och en hel natts sömn så satt ögonskuggan imorse precis som den gjorde igår när jag gjorde iordning mig.

 
"Urban Decay Eyeshadow Primer Potion gör att din ögonskugga sitter som berget, den förstärker och fördjupar pigmenten och du behöver inte vara rädd att skuggan blir "randig". Applicera, låt torka (det går på ett kick) och måla på din ögonskugga!"



 

Kommentarer
Mia säger:

Oj! Vad kostar den ungefär? och vart?

2009-02-25 | 19:16:54
Bloggadress: http://happypetinacar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback