Onsdag


God morgon! Härligt att det snöar ännu mer ute! Eller inte.. Nu vill jag ju ha vår! Meen men, det smälter väll så småningom antar jag. Ska alldeles strax knalla iväg till skolan är det tänkt, engelska först, sen lunch och efter det ska jag ha det jävla matteprovet. Tjoho vad det kommer gå åt pipsvängen.

Har förresten ännu mer ont i halsen idag.. Och trött är jag också, la mig strax efter 12 igår kväll men kunde verkligen inte somna. Huvudet var sprängfyllt med tankar, så jag låg vaken i cirkus 2h innan jag tillslut somnade. Jobbigt. Och sen ikväll är det ju egentligen stallet som gäller, men jag vet inte om det blir nån ridning för mig idag. Har ju så ont i halsen, och jag vill inte att det ska bli värre. Men vi får väll se hur jag mår senare under dagen. Nej, dags att gå. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback