Rädd som in i helvete

Uuh, jag vill verkligen inte att det ska bli tisdag. Det är ju den 3:e februari imorgon, och den dagen har jag verkligen inte längtat till. Ska ju nämligen till tandläkaren, och jag vill verkligen, verkligen, verkligen inte! Är ju ingen vanlig undersökning jag ska göra, utan jag ska borra hår i vänstra framtanden, gröpa ur allt som finns där inne och lägga i en bakteriedödande salva, så att jag ska kunna rotfylla om cirkus 2 veckor.. Om ni bara visste hur jäkla rädd jag är! Jag kommer lätt börja tjuta när jag ligger där i stolen.

Och att veta att tanden lite längre fram i tiden kan bli grå/blå känns ju inte heller så vidare kul. Jag hatar mina tänder, dom har krånglat ända sen jag varit liten!

Nej nu ska jag göra mig en kopp te och kolla på ett avsnitt av Gossip Girl eller något, så att jag får annat att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback