Shopping

Jag hamnade visst i Karlstad idag trots allt. Maggan skulle dit, så jag slängde på mig kläder och gjorde mig iordning lite snabbt och mötte henne på stationen sen och tog tåget till Karlstad.

Där blev det en del shopping, mer än vad jag hade tänkt. Studiebidraget kom ju idag, och så hade jag ju lite cash som jag fått i present. Hade bara tänkt köpa ett par jeans egentligen, men det blev en klänning, en kjol, ett linne och torrschampoo också. Mycket pengar som rann iväg där med andra ord.. Visar upp allt senare!

Ikväll var det tänkt att vi skulle ses några stycken för lite filmmys eller något annat lugnt bara, men tror nog inte att det blir så för mig faktiskt. Jag är hur trött som helst och helt orkeslös. Så jag ska nog bara ta det lugnt här hemma med nånting gott framför tv:n istället. Låter ju inte helt fel det heller! :)

Kommentarer
Anna säger:

jag hade gärna följt med..

2009-02-28 | 12:15:46
Bloggadress: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback