Skola och rotfyllning

Var som sagt tillbaka i skolan idag, trots att jag inte känner mig helt 100% frisk än. Men bättre mår jag iaf! Hade bara en lektion, engelska, där vi gjorde någon college application. Tråkigt. Sen skulle vi ha matte också, men den hann jag inte gå på eftersom att jag hade tid hos tandläkaren.

Tog väll cirkus 45min hos tandis, och det var väll inte sådär superkul måste jag säga. Men det gjorde absolut inte så ont att rotfylla som jag hört av andra att det ska göra, så det var ju tur! Nu sitter jag här och fryser, ska väll gå hem till mamma snart och senare så ska vi till Karlstad för att kolla efter lite balklänningar. Blir inget stallet för mig idag alltså, känner att jag bara skulle bli sjukare igen utav det och det vill jag ju inte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback