Sleeping beauty

Hoppsan, det blev
visst lite för lång sovmorgon för mig idag. Vaknade inte förens 13.40, så nu har jag sovit bort ungefär halva dagen. Not good.. Aja, men jag får väll göra det bästa utav resten av dagen helt enkelt!

Gårkvällen blev riktigt trevlig och mysig. Det käkades grönsaker och dipp, godis och naturgodis. Yummie. Kollade på film också, Offside. Den var ju rätt rolig sådär! Och sen när den var slut blev det prat, prat, prat i ett tag innan det var dags för mig och A-S att åka hem.

Men nu ska jag ta tag i mig själv och hoppa in i duschen och sen städa mitt rum. Det är verkligen välbehövligt kan jag ju säga!


En massa godsaker blev det minsann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback