Ta mig härifrån!

Sitter och lyssnar på Melissa Horn som faktiskt är riktigt bra, men samtidigt känns låtarna lite små-depp sådär och jag sitter bara och tänker på hur trött jag är på den här staden. Jag är trött på allt och alla här, hur alla bara snackar skit, hur fort det sprids rykten, att man vet vilka alla är, att aldrig träffa nytt folk och att det aldrig händer något riktigt kul, varje dag är den andra lik. Jag är sjukt trött på skiten med andra ord.

När vi var i Karlstad förut idag såg vi en utav bartendrarna från Ayia Napa, och jag längtar så enormt mycket tills resan i sommar som jag verkligen vill ska bli av! Jag vill härifrån och åka på en riktigt kul resa med bästa vännerna. För de 7 dagarna förra året var verkligen the best days of my life!



Summer of '69 - Vår Napa-låt!


And if I had the choice
Ya - I'd always wanna be there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback