Te och GG

Det blir en riktigt lugn och mysig kväll för mig idag. Har käkat god mat som jag lagade till själv. Blev en sorts egenkomponerad Tabbouleh, som åts framför tv:n med Top Model på. Sen har jag kikat på ett avsnitt av Gossip Girl. Seriöst, det är så bra och rätt spännande just nu! Så nu ska jag nog ta och gå ner och koka mig en kopp te och sen kolla på ett avsnitt till. Perfa.


GG är klart en av de bästa serierna!

Rooibos te, fullt med antioxidanter och utan koffein. Perfekt till kvällen med andra ord :)

Kommentarer
Nicole säger:

Sv: Aaa den filmen var riktigt sorglig. Kom några tårar : / Allt bra med dig då? :)

2009-02-04 | 00:04:46
Bloggadress: http://niickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback