Temissbruk och plugg

Uuh, jag tror jag börjar bli förkyld igen. Vad blir det, femte gången för i år?! Jag som i princip aldrig brukar vara sjuk annars, men de senaste månaderna så har jag varit förkyld oftare än jag varit frisk. Känner mig alldeles slö idag och lite småyr och börjar få ont i halsen.. Så idag har jag druckit mängder av grönt te (jo jag inbillar mig att det ska hjälpa..) och bara tagit det lugnt.

Men lite har jag faktiskt pluggat också, duktigt va? Räknade iaf några mattetal, och jaa, IG nästa säger jag bara. Jag fattar ju inget mer än de allra simplaste talen!! Nej, logaritmer och derivator och tangenter och allt vad det nu heter är nog helt enkelt inget för mig.

Nu ska jag gå ner och göra mig ännu en kopp te och sen kika på ett Gossip Girl avsnitt tror jag minsann. Ciao!


Tråk tråk tråk tråk

Så nu blir det detta istället, bra mycket roligare!

Kommentarer
malin säger:

så inget reklamblad alltså? :(

2009-02-09 | 21:00:52
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback