TGIF

Precis som rubriken lyder, thank god it's friday! Den här veckan har verkligen segat sig fram, känns som att det var evigheter sen som det var måndag. Men som sagt, nu är det äntligen fredag! Blev en soft dag i skolan som vanligt och sen blev det fredagsfikat på paus igen. En liten tradition vi har! Även Louise och Linnéa hakade på idag, trevligt!

Och ni får ursäkta det dåliga bloggandet från min sida, men jag har faktiskt inte riktigt haft tid. Igår var jag ju som sagt på en slags jobbintervju med en massa folk där. Hälften av dom fick gå efter typ en timme eftersom att de inte passade för jobbet, men jag fick vara kvar som tur var och ska dit imorgon igen och provjobba lite. Gaah, jag är nervös! Det är inte heller så stor chans att jag får jobbet eftersom att vissa som sökte verkligen var superduktiga och kan allt det där.. Men men, jag är ju en erfarenhet rikare iaf!


Maggan och äna banäna på Paus nångång för längesen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback